Právě se nacházíte: SFŽP ČR > O SFŽP ČR > Kariéra > Aktuálně volná místa > Detail nabídky zaměstnání

Referent/referentka, Samostatné oddělení kontroly – zástup za MD/RD (26)

23. 10. 2025 - 10. 11. 2025
Nabídka pracovní pozice na Státním fondu životního prostředí ČR je platná do 10. listopadu 2025.

Státní fond životního prostředí České republiky vyhlašuje v souladu s ustanovením § 178 odst. 1 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZoSS“), výběrové řízení na dobu určitou v pracovním poměru dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, na pozici:

Referent/referentka v Samostatném oddělení kontroly, zástup za MD/RD

Hledáme kolegu či kolegyni s vysokou mírou samostatnosti, pečlivosti a systematičnosti, který/á by chtěl/a posílit náš tým na pracovišti Státního fondu životního prostředí ČR (dále jen SFŽP ČR) v Praze.

Charakteristika pracovní činnosti:

  • zajišťování komplexní agendu související s koordinací externích kontrolních a auditních činností probíhajících na půdě SFŽP ČR realizovaných např. NKÚ, Ministerstvem financí, Evropskou komisí a dalšími institucemi;
  • odpovědnost za organizační zajištění těchto kontrol/auditů, koordinaci součinnosti SFŽP ČR a vedení průběžné evidence všech požadavků a výstupů kontrolních/auditních orgánů;

Do výkonu této pracovní pozice spadá například:

  • koordinace přípravy podkladů pro externí subjekty s kompetenčně příslušnými útvary SFŽP ČR;
  • vedení evidence všech externích kontrol a auditů, evidence požadavků a jejich průběžného plnění,
  • zajišťování koordinace celého procesu externí kontroly/auditu na půdě SFŽP ČR,
  • vedení komunikace s interními i externími osobami podílejícími se na průběhu externí kontroly/auditu,
  • zajišťování průběžných informací o vývoji kontroly a jejich předávání managementu,
  • správa dokumentace externích kontrol/auditů a zajištění jejího uchovávání v souladu s legislativními požadavky,
  • koordinace akčních plánů na základě zjištění z kontrol, sledování a vyhodnocování plnění nápravných opatření a pravidelné reportování stavu jejich vypořádání.

Nabízíme:

  • hlavní pracovní poměr na plný úvazek na dobu určitou po dobu MD/RD nejdéle na 3 roky ode dne nástupu s možností prodloužení v případě čerpání neplaceného volna do 4 let věku dítěte;
  • platové zařazení dle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců (13. platová třída, platový tarif 32 180 – 46 820 Kč dle dosažené praxe);
  • osobní příplatek a odměny v návaznosti na plnění stanovených úkolů;
  • zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, možnost čerpání home office, příspěvek zaměstnavatele na stravování, Fond kulturních a sociálních potřeb, pružná pracovní doba, odborné vzdělávání, 5 dní studijního volna, jazyková výuka, zaměstnanecké akce, odborné exkurze, teambuildingy, akce pro děti zaměstnanců);
  • perspektivní a zajímavou práci v příjemném prostředí a kolektivu;
  • možnost dalšího vzdělávání a rozvoje.

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání min. magisterského stupně;
  • státní občanství ČR, popř. cizí státní občanství (občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru);
  • dosažení věku 18 let;
  • trestní bezúhonnost;
  • svéprávnost a zdravotní způsobilost;
  • vysokou míru samostatnosti, pečlivosti a systematičnosti;
  • schopnost týmové spolupráce a efektivní komunikace napříč organizační strukturou i s externími partnery;
  • jistotu v písemném projevu, dobrou schopnost správného vyjadřování;
  • velmi dobrou znalost práce v prostředí MS Office, SharePoint (případně další MS aplikace), dobrou orientaci v nových informačních systémech.

Splnění požadavku vzdělání a státního občanství ČR je uchazeč povinen doložit příslušnými listinami nejpozději před konáním pohovoru. Splnění požadavku zdravotní způsobilosti pro kategorii prací 1. a svéprávnosti je uchazeč povinen doložit čestnými prohlášeními nejpozději před konáním pohovoru. Splnění předpokladu trestní bezúhonnosti se dokládá nejpozději před konáním pohovoru výpisem z Rejstříku trestů, který nesmí být starší než 3 měsíce. Výběrového řízení se může zúčastnit jen osoba, která splňuje výše uvedené předpoklady a požadavky.

Výhodou bude:

  • orientace v oblasti veřejné správy, dotační politiky EU a kontrolních mechanismů;
  • zkušenost s administrací projektů financovaných z evropských fondů.

Další informace:

  • nástup: prosinec 2025 nebo dle dohody;
  • místo výkonu práce: Olbrachtova 2006/9, 140 00 Praha 4;
  • vhodné i pro OZP s ohledem na profesní a kvalifikační předpoklady;
  • vhodné i pro absolventy.

V případě Vašeho zájmu o tuto pozici zašlete nejpozději do 10. 11. 2025 strukturovaný životopis v českém jazyce na e-mailovou adresu: kariera@sfzp.cz. Do předmětu zprávy prosím uveďte:

Referent/referentka SOdK (26)

Uchazeč/ka se zasláním strukturovaného životopisu přihlašuje do výběrového řízení a stvrzuje, že si není vědom/a osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmů.

Nedoložení výše požadovaných dokumentů nejpozději v den pohovoru je považováno za nesplnění formálních požadavků a může být důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení.

Státní fond životního prostředí ČR má oprávněný zájem zpracovávat životopisy zaslané na základě tohoto inzerátu, a to v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů.

Státní fond životního prostředí ČR si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit, případně nevybrat žádného kandidáta.

 

Kontakt:

Státní fond životního prostředí ČR
Mgr. Lenka Langrová
Olbrachtova 2006/9, 140 00 Praha 4
tel: 724 101 095
e-mail: kariera@sfzp.cz