Referent/referentka, Samostatné oddělení kontroly – zástup za MD/RD (26)
Státní fond životního prostředí České republiky vyhlašuje v souladu s ustanovením § 178 odst. 1 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZoSS“), výběrové řízení na dobu určitou v pracovním poměru dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, na pozici:
Referent/referentka v Samostatném oddělení kontroly, zástup za MD/RD
Hledáme kolegu či kolegyni s vysokou mírou samostatnosti, pečlivosti a systematičnosti, který/á by chtěl/a posílit náš tým na pracovišti Státního fondu životního prostředí ČR (dále jen SFŽP ČR) v Praze.
Charakteristika pracovní činnosti:
- zajišťování komplexní agendu související s koordinací externích kontrolních a auditních činností probíhajících na půdě SFŽP ČR realizovaných např. NKÚ, Ministerstvem financí, Evropskou komisí a dalšími institucemi;
- odpovědnost za organizační zajištění těchto kontrol/auditů, koordinaci součinnosti SFŽP ČR a vedení průběžné evidence všech požadavků a výstupů kontrolních/auditních orgánů;
Do výkonu této pracovní pozice spadá například:
- koordinace přípravy podkladů pro externí subjekty s kompetenčně příslušnými útvary SFŽP ČR;
- vedení evidence všech externích kontrol a auditů, evidence požadavků a jejich průběžného plnění,
- zajišťování koordinace celého procesu externí kontroly/auditu na půdě SFŽP ČR,
- vedení komunikace s interními i externími osobami podílejícími se na průběhu externí kontroly/auditu,
- zajišťování průběžných informací o vývoji kontroly a jejich předávání managementu,
- správa dokumentace externích kontrol/auditů a zajištění jejího uchovávání v souladu s legislativními požadavky,
- koordinace akčních plánů na základě zjištění z kontrol, sledování a vyhodnocování plnění nápravných opatření a pravidelné reportování stavu jejich vypořádání.
Nabízíme:
- hlavní pracovní poměr na plný úvazek na dobu určitou po dobu MD/RD nejdéle na 3 roky ode dne nástupu s možností prodloužení v případě čerpání neplaceného volna do 4 let věku dítěte;
- platové zařazení dle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců (13. platová třída, platový tarif 32 180 – 46 820 Kč dle dosažené praxe);
- osobní příplatek a odměny v návaznosti na plnění stanovených úkolů;
- zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, možnost čerpání home office, příspěvek zaměstnavatele na stravování, Fond kulturních a sociálních potřeb, pružná pracovní doba, odborné vzdělávání, 5 dní studijního volna, jazyková výuka, zaměstnanecké akce, odborné exkurze, teambuildingy, akce pro děti zaměstnanců);
- perspektivní a zajímavou práci v příjemném prostředí a kolektivu;
- možnost dalšího vzdělávání a rozvoje.
Požadujeme:
- VŠ vzdělání min. magisterského stupně;
- státní občanství ČR, popř. cizí státní občanství (občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru);
- dosažení věku 18 let;
- trestní bezúhonnost;
- svéprávnost a zdravotní způsobilost;
- vysokou míru samostatnosti, pečlivosti a systematičnosti;
- schopnost týmové spolupráce a efektivní komunikace napříč organizační strukturou i s externími partnery;
- jistotu v písemném projevu, dobrou schopnost správného vyjadřování;
- velmi dobrou znalost práce v prostředí MS Office, SharePoint (případně další MS aplikace), dobrou orientaci v nových informačních systémech.
Splnění požadavku vzdělání a státního občanství ČR je uchazeč povinen doložit příslušnými listinami nejpozději před konáním pohovoru. Splnění požadavku zdravotní způsobilosti pro kategorii prací 1. a svéprávnosti je uchazeč povinen doložit čestnými prohlášeními nejpozději před konáním pohovoru. Splnění předpokladu trestní bezúhonnosti se dokládá nejpozději před konáním pohovoru výpisem z Rejstříku trestů, který nesmí být starší než 3 měsíce. Výběrového řízení se může zúčastnit jen osoba, která splňuje výše uvedené předpoklady a požadavky.
Výhodou bude:
- orientace v oblasti veřejné správy, dotační politiky EU a kontrolních mechanismů;
- zkušenost s administrací projektů financovaných z evropských fondů.
Další informace:
- nástup: prosinec 2025 nebo dle dohody;
- místo výkonu práce: Olbrachtova 2006/9, 140 00 Praha 4;
- vhodné i pro OZP s ohledem na profesní a kvalifikační předpoklady;
- vhodné i pro absolventy.
V případě Vašeho zájmu o tuto pozici zašlete nejpozději do 10. 11. 2025 strukturovaný životopis v českém jazyce na e-mailovou adresu: kariera@sfzp.cz. Do předmětu zprávy prosím uveďte:
Referent/referentka SOdK (26)
Uchazeč/ka se zasláním strukturovaného životopisu přihlašuje do výběrového řízení a stvrzuje, že si není vědom/a osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmů.
Nedoložení výše požadovaných dokumentů nejpozději v den pohovoru je považováno za nesplnění formálních požadavků a může být důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení.
Státní fond životního prostředí ČR má oprávněný zájem zpracovávat životopisy zaslané na základě tohoto inzerátu, a to v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů.
Státní fond životního prostředí ČR si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit, případně nevybrat žádného kandidáta.
Kontakt:
Státní fond životního prostředí ČR
Mgr. Lenka Langrová
Olbrachtova 2006/9, 140 00 Praha 4
tel: 724 101 095
e-mail: kariera@sfzp.cz
Resort životního prostředí 